zondag 1 september 2013

Hoi

Hoi! Ik ben Anna, 14 jaar, en dit is mijn blog over fotografie, beauty, fashion en lifestyle. Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Hier kan je me vinden op bloglovin: Follow my blog with Bloglovin


Sinds deze zomer heb ik een nieuwe spiegelreflex camera en ik ben er heeeeel erg blij mee! Hierdoor was ik eigenlijk een beetje op het idee gekomen om te gaan bloggen. Het leek me leuk om foto's die ik maak met jullie te delen. (:


Ik ga gewoon schrijven over vanalles wat ik leuk vind en wat me inspireert. Waarschijnlijk is dat vooral fashion en beauty, omdat ik dat heel erg leuk vind!


Ik hoop dat je het leuk gaat vinden om mijn blog te lezen! 

xxxxxxxxxxxx Anna

5 opmerkingen:

Unknown zei

Superleuk dat je bent gaan bloggen! Heel veel plezier (: X

annahku zei

Dankje! xxxx

Jonne zei

Hele mooie eind foto's!!

Valery zei

Misschien moet je even een contact pagina maken met je email?
Ik zou je graag willen mailen maar ik kan nergens je mail vinden !

Liefs, Valery

annahku zei

Bedankt voor de tip! Mijn emailadres is annaboekelderr@hotmail.nl
xxxx