maandag 27 januari 2014

E.L.F.



Samen met een paar vriendinnen heb ik voor het eerst wat bij E.L.F. besteld! Het is er allemaal zo goedkoop en het ziet er ook nog eens best goed uit! Ik was zo blij toen het was aangekomen. (: Het was heel leuk om ze allemaal uit te proberen en tot nu toe vind ik alles nog heel fijn! De concealer/highlighter en de cream bronzer/blush zijn mijn favoriet.

Together with a few friends I ordered some things from E.L.F. for the first time! It's all very cheap, but the products don't look that cheap! I was so happy when it finally arrived. (: I was so excited to try them all and I really like everything so far! My favourites are the concealer/highlighter and the cream bronzer/blush.






2 opmerkingen:

Anne zei

Ik heb ook een paar producten van E.L.F, zo fijn! Vooral de kabukibrush kan ik je ook aanraden. Liefs!

Myrthe zei

Ik heb ook een paar producten van ELF en die vind ik erg fijn, zeker voor de prijs! Altijd handig om het te bestellen met vriendinnen, zo worden de verzendkosten toch lager :)