dinsdag 10 september 2013

Mijn vakantie in Engeland #3 (Eten)

Mijn derde (en laatste) deel over mijn vakantie gaat eigenlijk alleen maar over eten... Het is misschien een beetje gek, maar ik hou gewoon van eetfoto's! Ik heb best veel in leuke restaurantjes enzo gegeten op vakantie, dus ik had er ook best veel. Lees verder voor nog meer eet (en drink) foto's!




Na een lange wandeling langs de kliffen hebben we in het strandrestaurantje wat het dichtste bij Frankrijk lag van heel Engeland gegeten. Ik weet dat de foto er niet heel smakelijk uit ziet en eerst dacht ik ook dat het niet lekker was, maar het bleek een flapjack te zijn. Het is lekkerder dan je denkt!




We zijn natuurlijk ook gewoon naar de supermarkt geweest en daar hebben ze in Engeland ook nog andere dingen dan ik Nederland die ik heel lekker vond! Hier zijn er een paar:







Ik maak geen grapje: er bestaat een plaats die Sandwich heet! Wij gingen er natuurlijk naartoe om een Sandwichse sandwich te eten. (:




Even een appeltaartje bij the national gallery in Londen. (:




En toen aten we opeens bij Nando's! Een superlekker Portugees kip-restaurant. Het zag er heel leuk uit allemaal en het eten was echt heel erg lekker!



Dit servetje vond ik ook wel grappig. (: Dat waren een paar van mijn foto's uit Engeland!

xxxxxxxx Anna

5 opmerkingen:

Manon Margaretha zei

Ziet er allemaal heerlijk uit!

Unknown zei

Bah wat heb jij lekker gegeten zeg haha!

Marion | The Dutch Adventure Seeker zei

Oeh lekker!! Dat is ook 1 van de leukste dingen van vakantie, lekker uit eten gaan! Je hebt altijd wel net iets andere dingen dan in Nederland

MILEX zei

This time you nailed it.

Liese zei

Oh, lekker!
Krijg er spontaan honger van ^^
Vooral de scones zien er yummie uit

Liefs, Liese
Cats & Dresses