zondag 8 september 2013

Review: L'oreal Paris Top Coat Matte

Een tijdje geleden alweer kocht ik in een aanbieding deze matte top coat van L'Oreal Paris. Ik wilde al een tijdje een matte top coat, omdat ik zoveel leuke plaatjes op weheartit ervan had gezien. (: Lees verder voor de rest van mijn review!




Eerst bracht ik een normale nagelkleurige (?) base coat aan van de Hema om mijn nagels te beschermen. Daarna twee laagjes van een hele mooie rode kleur van Rimmel London Lycra Pro. Nummer 323 Riviera Red.



Zo zien mijn nagels eruit na twee laagjes. Ik had een best wel glimmende kleur uitgekozen zodat je het verschil het beste zou kunnen zien.


Dit is na een laagje van de matte top coat. Als je hem aanbrengt glimt hij eerst nog, maar hij droogt mat op. Hij droogt ook heel erg snel! Superfijn (:


Je kan het natuurlijk ook gewoon helemaal mat doen of alleen je ringvinger ofzo, maar ik vind het persoonlijk het leukst met een printje of met een glimmend randje zoals ik hier heb gedaan. (: Je kan dit heel makkelijk en netjes doen met plakband, maar daar was ik even iets te lui voor. Vandaar dat het niet zo netjes is, maar zo krijg je wel een beetje een idee.




Ik ben er super blij mee! Wel jammer dat hij zo snel op gaat, want na 3 keer gebruiken zie je dat er al best veel uit is... Voor de rest echt top (:

xxxxxxx Anna

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi resultaat geeft die matte coat :) x

Anoniem zei

oeh, mooi!

Veere zei

Ziet er erg leuk uit! :) Je nagels zijn meteen een stuk specialer met zo'n topcoat!

Eline zei

Supermooi gedaan!

Unknown zei

Heel erg leuk!!
Ik volg je via Bloglovin!
Misschien heb je even tijd om mijn blog te bekijken? Misschien vind je het wel leuk!
Ik heb ook een leuke winactie lopen.

Dikke kus
http://myblogxoxo.wordpress.com/

Keys of Anouk zei

Wauw, ik vind dit echt super mooi zeg! Ik ga morgen snel langs de Etos voor zo'n top coat haha. xo

Anoniem zei

Oh wat een mooie matte topcoat! Leuk dat je het randje glimmend hebt gelaten :-)

Kim zei

Mooi effect, ik was nog altijd op zoek naar een matte topcoat dus dankje :)