zaterdag 12 oktober 2013

Eyeliner

Ik heb een hele drukke week gehad met school, dus ik had een tijdje niet meer geblogd. Maar nu wordt het volgens mij gelukkig weer wat rustiger en over een weekje is het alweer vakantie! Ik heb er echt super veel zin in! In ieder geval is hier weer een blogpost over eyeliner. Niet echt 1 bepaalde eyeliner, maar over eyeliner in het algemeen eigenlijk, haha. Veel plezier!




Ik vind eyeliner super mooi! Ik draag het alleen niet naar school, omdat ik dat niet red in zo'n korte tijd. Ik weet dat het natuurlijk wel kan, maar ik vind eyeliner het mooist als het helemaal goed zit. En daar ben ik niet zo snel mee, haha. Ik vind het wel heel leuk om te doen. (:


Beetje kort, maar ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

xxxxxxxx Anna

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Het staat je mooi :)

Anoniem zei

Mooi!

Daniƫlle Springer zei

Ik vind eyeliner ook echt een heel fijn product!

Unknown zei

Ziet er mooi uit! ik hou wel van eyeliner :)

Unknown zei

Mooie foto's! Kisses

Unknown zei

Staat je mooi! Ik draag elke dag eyeliner, vind het echt een mooi product!